پیشنهاد خرید هدیه خاص برای روز مادر

بهترین پیشنهاد خرید هدیه خاص برای مادران

از زمان های دور تا به امروز انتخاب و خرید هدیه برای مادر یکی از دغدغه‌های رایج در هنگام فرا رسیدن روز مادر بوده و هست. وجود انواع و اقسام کالاهای لوکس و زیبا انتخاب هدیه روز مادر را دشوارتر میکند و گیجی وسردرگمی بوجود می آورد. در این راستا میخواهیم بجای معرفی انواع هدیه ها، شما را با انواع سلایق مادران در موقعیت های متفاوت آشنا کنیم تا شما عزیزان با کشف تیپ شخصیتی مادر خودتان هدیه ای مناسب برای آنها تهیه کنید.

 

خرید کادوی خاص برای مادر

با نگاهی به هدایای خریداری شده توسط فرزندان ، متوجه میشویم که خرید گل، کیک و شیرینی به ترتیب بیش‌ترین طرفداران را به عنوان بهترین هدیه خاص روز مادر در بین مادران بریتانیایی داشت و نکته‌ی قابل توجه این بود که حدود ۵ درصد از مادران پرسش‌شونده اظهار داشته اند که توقعی برای دریافت هدیه فیزیکی ندارند وبهترین کادو برای آنها داشتن یه خواب راحت و یا وقت‌گذرانیِ بدون دغدغه و استرس را خواستار بوده اند.

سلایق مادرانه‌ در هر کشور و منطقه بنا بر فرهنگ متفاوت است، اما صرف‌نظر از این تفاوت‌های منطقه‌ای و فرهنگی روش هایی وجود دارد که شما را در انتخاب و خرید کادو خاص برای روز مادر و روز زن کمک میکند. در این مقاله به شرح تیپ های شخصیتی مادران پرداخته ایم . شما میتوانید از میان آنها تیپ  شخصیتی مادر خود را پیدا کرده و مطابق آن هدیه ای برای همسر و یا مادر خود خریداری کنید.

 

هدیه برای همه مادران

هدایای وجود دارد که به سلیقه و علاقه مادران و یا حتی به فرهنگ و آداب و رسوم منطقه ای هم مربوط نمیشود و همه مادران از داشتن آن ها لذت می برند. مادر عاشقانه همه فرزندانش را دوست دارد. در کنار مادر بودن، سر زدن به او و یا حتی یه تماس تلفنی میتواند او را سر شار از شادی و خوشنودی کند. بیرون رفتن یک روز کامل با مادر میتواند بهترین هدیه برای مادر باشد.

مشغله و گرفتاری های شغلی خود را برای یک روز کنار بگذارید و در خدمت مادر باشید. ۸۰ درصد کار حل میشود. آنجا برای ۲۰ درصد بقیه اش برنامه ریزی کنید. مثلا با او به یک گردش داخل شهر بروید. به دیدن موزه ها و پارک ها یا سینما بروید. اگر دوست دارد از بستگان کسی را ببیند (مثلا خواهر یا برادرش) او را همراهی کنید. او را به یک ناهار خوب و سبک دعوت کنید. حتما می پرسید هدیه روز زن و مادر چی بخرم ؟ حتما لازم نیست کادو بخرید. می توانید یک یادگاری از این روز به او بدهید. حتی در حد یک عکس از این روز. مطمئن باشید این یکی از هدیه هایی است که هیچ وقت فراموش نخواهد کرد.

 

در ادامه به پیشنهاد هدیه های مناسب برای مادران با سلیقه ها و علایق مختلف می پردازیم.

 

مادران ساده و بی تکلف

این گروه از مادران حتی با نوشتن و یا خواندن یک شعر و یا جمله‌ا‌ی محبت‌آمیز به مناسبت روز مادر نیز دل شان مملو از شادی میشود وشما شاهد پرشدن چشمان او از اشک شوق باشید. برای چنین مادر بی‌نظیری میتوانید یکی از پیشنهادهای زیر را در نظر داشته باشید که در آن نفس صمیمیت و صفا مهم‌تر باشد،

یک قاب عکس زیبا از چهره به همراه گلی با گلدان طراحی شده که بیش‌تر دوست دارد و یا کیک که شامل تصویر شما و مادرتان در یک سفر خوش بر روی آن نقش بسته باشد.

 

مادران پرمشغله‌

مادرانی نیز هستند که حسرت استراحت و لذت بردن از زندگی را دارند. این مادران دائم در تلاش هستند و وحودشان پر از استرس است و یک لحظه آرام وقرار ندارند. خرید کادوی خاص برای چنین مادرانی بهترین چیز رزرو اتاق در یک هتل به دور از هیایوی شهر است. عضویت در یک باشگاهی مانند یوگا نیز میتواند گزینه خوبی یاشد.

 

 

مادران دوستدار طبیعت

مادرانی هستند که به سیاحت و رفتن به دامن طبیعت علاقه‌ی زیادی دارند. ایده‌ ای که میتوانید برای آنها اجرا کنید در رابطه با طبیعت میتواند باشد. برای مثال شما قادرید برای مادرتان باغچه‌ای کوچک در بالکن خانه بسازید که در آن بعضی از سبزیجات یا گیاهان آپارتمانی را پرورش دهد و یا باغچه‌ای برای پرورش گل‌هایی که آن‌ها را بیش‌تر دوست دارد بسازید. اگر شما همچین مجموعه ای را دارید میتوانید گلدانی به آن اضافه کنید. ایده ای دیگر این است که او را به یک روز گردش در طبیعت مهمان کنید. جایی که مطابق سلیقه اوست را انتخاب کنید و سک روز کامل را همراه پدر و مادرتان را آنجا سپری کنید.

 

مادران دوستدار آثار هنری

دسته دیگر از مادران دوستدار آثار هنری هستند و در کل به ظرایف اشیاء و محیط اطراف تعلق خاطر دارند، می‌توانید هدیه‌ای در رابطه با تابلوهای نقاشی، صنایع دست‌ساز و حتی سازهای دکوراتیو را برایش در نظر بگیرید. حتی میتوانید کادوی خاص برایش در نظر بگیرید مانند لیزر چهره اش بر روی کریستال . این نوع هدیه برای مادر میتواند تا سالها در ذهنش باقی نماند. حتی میتواند آن را در اتاق خواب یا هر نقطه‌ای از خانه جلو دید بگذارد و هدیه‌اتان برایش هدیه‌ای ماندگار باشد. کیف و کفش های دستدوز با طراحی خاص و رنگی نیز ایده بسیار جالبی است.

لیزر چهره روی کریستال

مادران ورزش دوست

اما مادران ورزشکار که کمی متفاوت تر از دیگران هستند تنهایی و یا با دوستانش به سالن‌ها یا استخرهای ورزشی میروند. خرید کادو خاص برای مادران خاص میتواند وسایل و لباس ورزشی با طراحی های خاص و مورد علاقه او باشد که شامل :

ساک ورزشی- لباس ورزشی که طرحی از ورزش مورد علاقه اش روی آن راحی شده باشد کفش ورزشی و سایر اشیای مرتبط با ورزش هستند. شاید هم بتوانید یک اشتراک یک ساله از باشگاه یا استخر نزدیک محل سکونت او برایش خریداری کنید.

تصویرسازی روی تیشرت

هدیه مادران مذهبی

لذتی که زیارات اماکن متبرکه با این مادران میدهد شاید به اندازه یک دنیا کادو برایشان ارزش داشته باشد. میتوانید خرید هدیه برای مادر یا همسرتان را، یک سفر برای زیارت امام رضا (ع) تشکیل یدهد. یا حتی یک سفر یک روزه به یک امامزاده نزدیک رو، دور هم درنظر بگیرید. همراهی شما و دیگر اعضای خانواده در این نوع سفر ها برای او ارزشمند است

 

هدیه ای برای مادران کارمند و شاغل

هدیه برای خانم هایی که شاغل هستند و معمولا، وقت کمتری برای انجام امور خانه دارند و سعی میکنند با عجله از سر کار خود به منزل برسند تا به همه کار های خانه هم رسیدگی کامل کنند. کمک برای انجام وظایف خانه هدیه خیلی بزرگی برای آنها محسوب میشود. مثل شستن ظروف و یا اینکه ماشینش رو ببرید تعمیرگاه یا کارواش اساسی. یا براش کتاب های صوتی توی زمینه مدیریت و بهره وری بگیرید.

 

خرید هدیه برای مادران نوستالژیک

زنده شدن خاطرات گذشته برای برخی مادران بسیار ارزشمند است هدیه‌ای را تدارک ببینید که مربوط به ایامی باشد که با مادرتان به سفر و یا طبیعت گردی رفته اید. مانند بوییدن گلی خاص، برا این کار میتوانید حتی سفارش گل و گلدان به صورت خرید آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و سایت های فروش آنلاین انجام دهید. نقش و نوشته‌ای خاص و خاطره‌انگیز بر روی یک لیوان نیز می‌توانید مادرتان را احساساتی و شاد کند.

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.