هنر و اصول خرید کادو خاص برای افراد خاص

هنر خرید هدیه و تقدیم کادو

روز های خاص و شخصیت های خاص در زندگی همه ما و تمامی فرهنگ ها وجود دارد و همین امر بهانه ای ست برای تهیه و خرید کادوی خاص تا اینگونه عشق خود را به آنها عرضه کنند. اما برای مثال خرید هدیه تولد یا خرید هدیه سالگرد ازدواج و یا در کل خرید کادو و تقدیم کردن آن در مناسب های مختلف آداب و رسوم و اصول خاص خودش را دارد که در مطلب زیر به آن پرداخته ایم با ما همراه باشید.

 

اصول خرید کادو خاص و گرفتن کادو

معمولا خرید هدیه خاص نشان دهنده سخاوت، تشکر و قدردانی، عشق و محبت و بزرگداشت مناسبت‌های خاص است و این کار اهمیت وجود طرف مقابل را در زندگی مان به او می رساند. با اینکه اولین چیزی که در هدایا توجه سایرین را جلب میکند جنبه مادی آن است اما ارزش معنوی آن برای گیرنده هدیه که همان عمق احساسات نهفته در آن است، بیشتر نمایان است.

برخلاف ظاهر خرید هدیه که ساده بنظر میرسد، این کار پیچیدگی های خاص خودش را دارد و باید با آداب و رسوم خودش انجام شود. یکی از جنبه های مشکل این قضیه آن است که ما ار علاقه مندی های طرف مقابل بطور ۱۰۰% خبر نداریم و امکان دارد با اینکه برای خرید کادوی‌مان هزینه زیادی صرف کرده باشیم، اما واقعاً مورد پسند واقع نشود.

با توجه به اینکه هم هدیه دادن و هم هدیه گرفتن برای هر دو طرف اتفاق خوشایندی هستند، بهتر است که در این موقعیت‌ها با رعایت فرهنگ مخصوص به خود، این کار را انجام دهیم و کار ارزشمند خود را در اذهان ماندگار کنیم. در ابتدا اصول هدیه دادن را می‌خوانید تا بدانید قبل از در نظر گرفتن یک کادو خاص چه نکاتی را باید رعایت کرد و سپس در هنگام دادن هدیه به فرد مورد نظر چه آدابی و را باید در نظر بگیریم که اصول خرید کادو خاص را رعایت کنیم.

پیشنهاد بهترین خرید هدیه برای روز مادر

فخر فروشی ممنوع

یک تصور اشتباه وجود دارد که زمان دادن کادوی خاص، بخاطر خاص بودنش باید فخر فروشی کنیم تا ارزش هدیه حفظ شود و بالا رود. انتظار نداشتن برای جبران هدیه یک اصل درست و کاملا منطقی است اما طرف مقابل همواره به فکر این است که لطف شما را به نحوی جبران کند. از آنجایی که هر هدیه دادنی یک هدیه گرفتن هم در پیش رو دارد،در هنگام خرید کادو خاص به فکر اوضاع مالی طرف مقابل هم باشید. دقت داشته باشید اگر اختلاف مالی شما با فرد مورد نظر زیاد است چیزی نخرید که او را به درد سر بیاندازید و یا حتی به جای خشنودی،حس شرمندگی را در او ایجاد کند.

 

در مورد قیمت حرفی به میان نیاورید

با اینکه سعی خود را کرده اید که بهترین و گران ترین هدیه را تهیه کنید به یاد داشته باشید که در مورد قیمت آن هیچ صحبتی به میان نیاید. در حد امکان بعد از تقدیم هدیه در مورد وضع بد اقتصادی صحبت نکنید. در این صورت بدون اینکه قصد و قرضی داشته باشید، منت گذاشته اید و زحمتی که برای تهیه کادو کشیده اید بر باد میرود. حتی تا حد امکان برای دیگر دوستان‌تان نیز درباره قیمت هدیه‌ای که به کسی داده‌اید، صحبت نکنید خیلی از افراد این اشتباه را مرتکب می‌شوند…

 

ماندگار یا موقت

به صورت کلی کادو به دو دسته تقسیم میشوند :

  1. ماندگار
  2. غیر ماندگار

سعی کنید در اتفاقات ناخوشایند مانند بیماری از هدیه‌های غیرماندگار استفاده کنید. چون هدیه ماندگار، یادآور روزهای سخت برای طرف مقابل خواهد شد. این نوع هدیه بعد از گذشت زمان مشخصی از نظر فیزیکی باقی نخواهد ماند اما بدون شک، ارزش معنوی آن هدیه برای همیشه در ذهن هدیه گیرنده میماند.

در شرایط خوشایند و میمون می‌توانید از هر دو نوع استفاده کنید. البته اگر طرف مقابل از افراد خاص و با اهمیت زندگیتان است می‌توانید در کنار هدیه ماندگار یک هدیه کوچک مانند خرید گل نیز استفاده کنید. سفارش گل به صورت اینترنتی و ثبت سفارش آنلاین در کنار یک گلدان با طراحی زیبا میتواند بهترین پیشنهاد خرید کادو برای همسر یا مادر باشد و با اختصاصی کردن این خرید می توانید کار خود را تکمیل کنید.

خرید گل سفارش گل

نکاتی دیگر در مورد کادو دادن

رعایت نکات زیر در هنگام دادن کادو اهمیت کادو شما بالا میبرد:

 

با مطالعه مطالب بالا مشاهده می کنیم که هدیه دادن در عین سادگی، نیاز به رعایت قواعد و اصولی دارد. در مقابل هدیه گرفتن نیز اصول خاص خودش را دارد که در ادامه به شرح آنها پرداخته ایم:

 

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.