راه و روش هایی برای غافلگیر کردن آقایان

روش هایی برای غافلگیر کردن آقایان

اگر از آن دسته از خانمهایی هستید که علاقه دارید در خوشحال کردن همسرتان تنوع داشته باشید برای این کار نیاز به ساعت ها برنامه ریزی ندارید. گاهی با انجام کار های کوچک اما با عشق و علاقه میتوانید میتوانید کاملا غافلگیر شان کنید. اگر با توجه به علایق همسرتان در مکان و زمان مناسب بتوانید همسرتان را سورپرایز کنید آن گاه لقب بهترین زن دنیا را به خود اختصاص می دهید. میتوانید با خرید کادوی خاص او را شگفت زده کنید. یک کادو خاص و شیک و منحصر به فرد میتواند همسرتان را به هیجان بیاورد. در این کار باید کمی محتاط عمل کنید. بسیاری از مردها دوست ندارند غافلگیر شوند و یا از شما هدیه های بزرگ بگیرند. همچین، همه آقایان مثل هم نیستند و علایق متفاوتی دارند. اما در اینجا چند نمونه از راه و روش های که مردها را خوشحال و غافلگیر میکنند به شما پیشنهاد میشود. همانطور که میدانید غافلگیر کردن آقایان کار ساده ای نیست زیرا که همیشه حواسشان به همه چی هست 

 

قطعه ای موسیقی مخصوص او درست کنید

برای این کار نیاز به استعداد و یا تخصص خاصی نیست با دانلود یک نرم افزار ساده این کار به راحتی انجام پذیر است. میتوانید عکسها و کلیپهای دو نفره‌تان را با یک موسیقی به یاد ماندنی و یکی دو جمله ترکیب کنید تا موزیک ویدویی خاطره انگیز ساخته باشید

 

بی مناسبت هدیه خاص برایش تهیه کنید

زمان هایی که احساس میکنید همسرتان از یکنواختی بی حوصله شده است با خرید هدیه خاص او را به هیجان بیاورید. یک هدیه خاص در یک روز عادی میتواند همسرتان را سر ذوق بیاورد. برای مثال یکی از عکس های مورد علاقه اش را به صورت تابلو نقاشی مدرن و یا فانتزی و حتی تابلو نقاشی دیجیتالی در کنار خرید گل به او تقدیم کنید. سفارش گل را نیز میتوانید به صورت آنلاین اینترنتی انجام دهید. یک کادوی خاص بی مناسبت بسیار جذاب تر از هدیه تولد و یا هدیه سالگرد ازدواج باشد و همسرتان را بیشتر سورپرایز کند.

گل اورینتال زیبا

یک روز را فقط به او اختصاص دهید و مثل پادشاه با او رفتار کنید.

به او این اجازه را بدهید که یک روز را مانند پادشاهان رفتار کند. و درخواست هایش را بدون چون و چرا انجام دهید.  مرد ها این رفتار ها را دوست دارند و از آن لذت میبرند. صبحانه مورد علاقه اش را درست کنید تا روز خوبی را شروع کند. چای صبحانه را در ماگی که طرح مورد علاقه اش را طراحی کرده اید بریزید. انواع طرح های مختلف ماگ را میتوانید در سایت گیفت فلو انتخاب و خریداری کنید و یا طرح مورد نظرتان را در اختیار مشاوران ما قرار دهید تا با بهترین کیفیت آن را تحویل شما بدهند.

نقاشی ماگ

او را مشغول کاری کنید و با یک قرار عاشقانه غافلگیرش کنید

معمولا آقایون وقتی به خانه می رسند بدترین چیز برایشان مواجه شدن با یک لیست خرید است. زمانی که با غر زدن از خانه خارج می شود و به فروشگاه می رسد جلو راهش راه سد کنید در حالی که بلیط های سینما را دستتان گرفته اید لبخندی بزنید و لیست خرید را از دستش بگیرید و با هم به سمت سینما حرکت کنید. در این مورد هم باید سلیقه همسرتان را در نظر بگیرید. سینما، تئاتر و یا پارک های جنگی و طبیعت گردی.

 

میهمانی بگیرید

با دوستان و آشنایان نزدیک و خانواده اش تماس بگیرید و بدون هیچ مناسبت خاصی آنها را دعوت کنید. غذای مورد علاقه اش را تهیه کنید. حتی می توانید کیک اختصاصی با تم مورد علاقه اش سفارش دهید و با نوشته ای روی کیک از تمامی  زحماتش برای داشتن این زندگی تشکر کنید.

 

بخاطر تمامی زحماتش در زندگی از او قدر دانی کنید

برای این کار کمی زمان نیاز دارید. دفترچه زیبایی تهیه کنید لیستی تهیه کنید از تمام روز ها و کارهای زیبایی که با هم انجام داده اید را بنویسید و بابت تک تک لحظات به یاد ماندنی تان از او تشکر کنید. مردها عشق خود را با کلمات بیان نمیکنند، بلکه در عمل عشق میورزند. پس توجه داشته باشید که عاشق خانم هایی هستند که به محبت آنها توجه کافی دارند، این محبت را درک و از آن قدردانی میکنند.

 

به تعمیر وسایل قدیمی و مورد علاقه اش بپردازید

معمولا آقایان علاقه زیادی به چند تا از وسایل خود دارند و پس از از کار افتادن آنها بخاطر مشغله زیاد فرصت تعمیر آنها را پیدا نمیکنند. یکی از آنها را پیدا کرده و اقدام به تعمیر آن تعمیر کنید. مثلا اگر همسرتان یک کاپشن قدیمی دارد که همیشه از آن صحبت میکرده و حالا پاره شده، سعی کنید آن را برای تعمیر به خیاطی ببرید.

 

به جای او برایش خرید کنید

از کار هایی که اکثر آقای به ندرت انجام می دهند خرید لوازم شخصی برای خودشان است. مثلا لباس کفش مسواک و یا هر نوع وسیله دیگر. میتوانید طرحی که مورد علاقه اش است را انتخاب کنید و روی تیشرت به صورت چاپی و یا نقاشی اضافه کنید. خرید لباس از جمله کارهایی است که آقایان به ندرت به سمتش میروند و زمانی که همسرشان این کار را به صورت غیر منتظره انجام دهند تاثیر زیادی روی آنها می گذارد و باعث ایجاد خوشحالی از ته دلشان می شود.

چاپ روی تیشرت

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.