خرید هدیه تولد خاص برای همسر

هدیه تولد خاص برای خانم ها متناسب با روحیات آنها

برای آن که بتوانیم در خرید کادو خاص موفق باشیم و این کار را درست انجام دهیم باید بداینم که برای چه مناسبتی میخواهیم کادو بدهیم و اینکه جایگاه آن فرد در زندگی ما کجاست. معمولا علاقه خانم ها به دریافت هدیه تولد بیشتر از آقایون است. با خرید کادوی خاص برای همسرتان در مناسبت های خاص او را بیشتر از گذشته به خود وابسته کنید و او را عاشق تر کنید. شاید تصور بر این باشد که خرید برای خانم ها سخت و مشکل باشد اما اگر نگاهی کلی به این قضیه داشته باشیم درمیابیم که یک هدیه خاص تولد همیشه برای خانم ها جذاب است. ما در این مقاله از گیف فلو پیشنهاد بهترین هدیه تولد برای خانم ها را متناسب با سلایق آنها پرداخته ایم تا شما را در این راه یاری نمیاییم.

 

یک کادو خاص میتواند باعث خوشحالی یک خانم شود

یک هدیه نشان دهنده اهمیت جایگاه فرد مقابل برای شماست زمانی که مراسم مهمی مانند سالگرد ازدواج، تولد و یا جشن فارق التحصیلی را در پیش دارید دقت کنید و با یک برنامه ریزی درست میتوانید او را سورپرایز کنید.

گزینه های احتمالی شما برای کادو دادن به یک زن احتمالا زیورآلات ،کفش ،یک شاخه گل یا کتاب باشد. شاید این گزینه ها کمی تکراری باشند و شاید نشان دهنده تنبلی و یا حتی خساست شما باشند و شادی بخصوصی را به همسرتان تزریق نکند. خرید گل بهمراه گلدانی طراحی شده میتواند گزینه ای متفاوت برای شما باشد.

 

رعایت برخی نکاتی هنگام تقدیم کردن یک هدیه تولد خاص

در صورتی که بودجه شما برای خرید هدیه تولد برای همسر تان زیاد است و زمان زیادی را در اختیار دارید، به صورت معمول به سمت خرید طلا کشیده میشوید. زیرا که این هدیه به ظاهر برای خانم ها خوشایند است. اما در این مورد نیز باید سلیقه او را در نظر داشته باشید مثلا طلای زرد دوست دارد یا طلای سفید ؟ در زیورآلات او نگین مورد استفاده قرار گرفته یا نه ؟؟؟ و بسیاری مسایل دیگر..

طلا یکی از زیور آلات گرانبهایی است که همیشه خانم ها را به سمت خود جذب میکند. امروزه طلا به صورت سنتی وارد بازار نمیشود و طراحان طلا به دنبال خلق زیورآلاتی با طرح هایی جدید و جذاب اند که بیشتر ،مشتریان خود را جذب میکند.

 

سورپرایز کردن همسر

مرد های با ذوقی همیشه به دنبال خرید هدیه خاص برای همسرانشان هستند و تقریبا به مناسبت های مختلف هدیه ای متفاوت تهیه میکنند. اما روز تولد هر شخص مهمترین روز برای اوست و همیشه منتظر یک سورپراز از طرف همسر یا دوست خود است. گیف فلو پیشنهادی بهترین هدیه تولد را میتواند برای شما داشته باشد. سایت گیفت فلو با داشتن دانش روز جهان و معرفی مدرن ترین هدایا میتواند کمک بزرگی برای همه مردان با ذوق داشته باشد . شما میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از این هدایا بهترین پیشنهاد را مطابق با سلایق همسرتان دریافت کنید. در متن زیر به شرح برخی از این کادوهای خاص میردازیم.

 

لیزر چهره بر روی کریستال

لیزر چهره همسرتان بر روی کریسال هایی به اشکال مختلف به همراه سفارش گل و گلدان با طراحی های زیبا و چشم نواز میتواند پیشنهاد ویژه ای برای شما باشد. مطمئنا همسر شما انتظار اینچنین کادوی خاص از طرف شما را ندارد و همین باعث ایجاد شور و شعف زیادی در او میشود. این هدیه تولد برای او میتواند تا سالها در خاطره او باقی بماند و نشان دادن آن به اطرافیانش برایش بسیار جذاب است.

 

 

تصویر سازی روی کوسن

یکی دیگر از گزینه هایی که گیفت فلو به شما پیسنهاد میدهد این است که تصویری که مورد پسند همسرتان است را روی کوسن نقاشی شده به همراه گل مورد علاقه اس درون گلدانی با طراحی زیبا تقدیمش کنید . تقریبا همه خانم های باذوق هر از چند گاهی دوست دارند دکوراسیون خانه را تغییری هرچند کوچک دهند. این هدیه تولد خاص میتواند شما را از عوض کردن کل مبلمان نیز رهایی دهد.

تصویرسازی روی کوسن

 

تصویر سازی روی تیشرت

مطمئنا هر زوجی چه جوان، چه میانسال و چه سنین بالا تر عکس های عاشقانه ای در مکان های زیبایی در آلبوم خود دارند. تهیه کردن یک تیشرت همراه با تصویر نقاشی شده از یک عکس عاشقانه در کنار گلی زیبا در گلدانی زیبا تر میتواند رمانتیک ترین لحظات را برای شما به ارمغان بیاورد. با مشاوره با متخصصان ما در گیفت فلو توانایی خود را در این زمینه بیشتر کنید تا با گزینه های مدرن آشنا شوید.

تصویرسازی روی تیشرت

تصویر سازی روی کفش

اگر ظاهر و تیپ همسر شما اسپرت است پیشنهادی ویژه برای شما داریم . نقاشی تصویری که مورد علاقه همسرتان است روی کفش میتواند نشان دهنده ذوق و سلیقه شما باشد. سفارش گل و تهیه آن به صورت خرید آنلاین در کنار این هدیه زیبا و متفاوت خالی از لطف نیست.

 

ترئین هدیه تولد برای همسر

در تزئین جعبه کادویی خود میتوانید از گلهای مختلف با رنگ و بوی متفاوت استفاده کنید .مثلا برای تنوع میتوانید بجای گل رز از گلهایی مثل داوودی و آلسترومریا استفاده کنید . تزئینی متفاوت میتواند کادو شما را ارزشمند تر جلوه دهد. استفاده از جعبه های کادویی متفاوت با طرح های زیبا و اشکال مدرن هم میتواند کمک دوچندانی برای خرید کادوی خاص شما باشد.

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.