خرید هدیه روز مادر

فلسفه هدیه از لحاظ روانشناسی 

تا بحال به این موضوع فکر کرده اید که چرا افراد به دادن هدیه علاقه دارند و یا اینکه اصلا هدیه دادن چه تاثیری روی فرد مقابل دارد و حتی این احساسی که در زمان هدیه خریدن و هدیه دادن به وجود می آید چقدر لذت بخش است. خرید هدیه خاص برای افراد خاص زندگی مان از دیرباز یک سنت به نشانه ابراز علاقه و وفاداری بوده و هم اکنون نیز هست. این سنت نه تنها در میان افراد جامعه که در قصر پادشاهان قدیم برای خواستگاری از دختران شان  انجام میشد و هم اکنون نیز رئیس جمهور های دو کشور مختلف برای ابراز دوستی دو کشورشان هدایای را رد و بدل می کنند. در حقیقت اگر بخواهیم از لحاظ روانشناسی به این رد و بدل شدن هدیه نگاهی بیندازیم خرید کادو خاص حتی در زندگی روزمره برای خانواده، دوستان و معشوقه، در واقع ایجاد یک حس صمیمانه و حس آرامش و امنیت است. فرقی هم نمیکند که این هدیه برای آقایون، خانم ها و یا کودکان باشد همین کافی است که بدانند شما به فکر آنها هستید و برایشان اهمیت قائل هستید.

به گفته دوین برد ، استادیار و رئیس گروه علوم رفتاری در دانشگاه جنوبی ساوانا: تمام آنچه در دادن هدیه وجود دارد یک غلیان احساسی می باشد ،و زمانی این غلیان حسی به اوج خود می رسد که شما به فکر خرید کادوی خاص برای افراد خاص زندگیتان می افتید و سپس آن را جستجو می کنید. 

تصمیم برای خرید هدیه در مناسبت های مختلف مانند هدیه تولد، هدیه روز مادر، کادو روز زن و مانند اینها در واقع از حس قلبی به وجود می آید که شما و یا فرد هدیه دهنده به فکر خوشحال کردن طرف مقابل است و این نوعی بخشیدن بی منت می باشد ، چون هیچ کادو گیرنده ای به امید گرفتن عکس العمل متقابلی کادو نمی گیرد. در کل هدیه داده یک نوع تمرین خوبی کردن بدون انتظار پاسخ آن است.

دکتر دارنل سیلورنیل مدیر مرکز مشاوره روانشناسی پیشرفته می گوید ،ما در متد های پیشرفته روانشناسی به دانشجویان و روانشناسان آینده آموزش می دهیم که میزان بشر دوستی و علاقه افراد به دیگران باعث ایجاد احساس خوب در خودشان و به طبع تعالی جامعه می شود.وقتی شما به کسی کادو می دهید در حقیقت اول خود را و سپس به وی علاقه مندید و همین باعث ایجاد شادابی و نشاط در جامعه می گردد ،چیزی که در میان جوامع نژادپرست وجود ندارد ،چون حس نوع دوستی وجود ندارد.

روانشناسان معمولا جهت درمان افسردگی و استرس به افرادی که دچار این امراض هستند توصیه می کنند تا برای ابراز احساسات و آزاد شدن انرژی نهفته در بدنشان و ایجاد یک حس رضایتمندی از خودشان، اقدام به خرید کادوهای بی مناسبت برای اطرافیان و حتی کسانی که نمی شناسند مانند کودکان بی سرپرست نمایند. 

در این مقاله قصد داریم بیشتر درباره تهیه کادو خاص برای روز مادر و یا همان روز زن صحبت کنیم و هدایایی را برای این مناسبت قدیمی و بسیار زیبا به شما معرفی کنیم تا در این مسیر یاری رسان شما باشیم تا بتوانید با خرید هدیه ای برای این موجودات نازنین، لحظاتی شاد را برایشان به وجود آورید.

 

یک جفت کوسن چاپی 

برای مادران و خانم هایی که به دکوراسیون و مخصوصا رنگ بندی مبل های خود اهمیت زیادی میدهند خرید یک جفت کوسن زیبا که با طرح دلخواه و مورد پسند آنها چاپ و طراحی شده است گزینه خوبی میتواند باشد. کوسن یکی از المانهای محبوب و پرطرفدار دکوراسیون در منزل هر ایرانی می باشد که باعث زِیبایی هرچه بیشتر تخت ، مبل و کاناپه می شود که با کمترین هزینه بیشترین زیبایی را میتواند به خانه شما هدیه کند این کوسن ها از جنس مخمل میباشد در سایز های ۴۰ * ۴۰ میباشد. شما حتی میتوانید عکس یا طرح دلخواه خودتان را برای ما ارسال کنید تا با بهترین کیفیت یک هدیه بسیار زیبا به همسر و یا مادرتان تقدیم کنید.

چاپ روی کوسن

چاپ لیزر چهره روی کریستال

امروزه با پیشرفت تکنولوژی توانایی لیزر انواع عکس های چهره با جزئیات داخل کریستال های زیبا مهیا شده است. این گزینه یک هدیه بسیار زیبا و خاص میتواند باشد. چاپ لیزر داخل کریستال یک وسیله دکوری بسیار با جلوه ای است که با قرار دادن آن روی میز و یا هر جای دلخواه در منزل، توانایی آن را دارد که چهره منزلتان را به کلی تغییر دهند.

خرید کادو خاص روز مادر روز زن

بشقاب دیوار کوب

یکی از هنر های بسیار قدیمی و سنتی ما ایرانیان، هنر نقاشی روی بشقاب ها است که به بشقاب های دیوارکوب و یا بشقاب دیواری معروفند. در آثار هنری شرق دور مثل ژاپن و چین و یا حتی در ترکیه نیز هنر نقاشی روی بشقاب دیواری دیده می شود. بشقاب دیوارکوب تزیینی هست و برای استفاده بر روی دیوار کاربرد دارد. اگر مادر و یا همسر شما از جمله افرادی هستند که به زیبایی دیوار های خود اهمیت زیادی می دهند این گزینه میتواند آنها به به هیجان بیاورد.

بشقاب دیواری تزیینی

در این مقاله تعدای از این هدایا را معرفی کردیم در مطالب بعدی به معرفی چند کادو دیگر خواهیم پرداخت با ما همراه باشید.

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.