خرید بی بهانه کادو و هدیه خاص

خرید کادو خاص اما بی بهانه

این تصور در جامعه وجود دارد که برای خرید هدیه خاص و شیک باید منتظر یک مناسب ویژه باشیم تا محبت خود را اطرافیانمان و یا افراد خاص زندگی خود ابراز کنیم. اما حقیقت آن است که تاثیری که خرید کادوی خاص بی بهانه و تقدیم کردن آن در زمانی که طرف مقابلتان اصلا انتظارش را ندارد، میگذارد بسیار بیشتر از زمانی است که هدیه خاص در مناسبت خاص داده شود. تجربه ها نشان داده خاطره ای که این نوع کادو های بی بهانه بجای میگذارد بسیار ماندگار تر و زیباتر از کادو خاص مانند کادو تولد و یا هدیه سالگرد ازدواج است.

طی تحقیقات به عمل آمده از افراد مختلف درباره هدیه های گاه و بیگاه و بی بهانه داشته اند هیجانات بسیاری دیده شده است. در این مقاله سعی داشته ایم به چند موقعیت بی مناسبت برای هدیه دادن را معرفی کنم. چون به شخصه تاثیر مثبت چنین حرکت هایی را در زندگی و روحیه خودم دیده ام. امید آن که بتوانم این حس زیبا را در چهره تمامی شما عزیزان مشاهده کنم.

 

بهانه ای به نام سلامتی

حتما شما نیز دوستانی دارید که بسیار پر مشغله هستند و زمان کافی برای استراحت و یا حتی درست کرده وعده های غذایی خود نیز ندارند. این بهترین موقعیت است که یک وعده غذای خانگی درست کنید و به محل کارش بفرستید تا از خوردن غذای بیرون راحت شود. همانطور که میدانید غذای خانگی بسیار سالم تر از هر نوع فست فود و یا حتی غذا رستوران است با اینکار نشان می دهید سلامت او برایتان اهمیت دارد. در این حالت یک پیشنهاد دیگر نیز می تواند هدیه خوبی باشد و آن هم هدیه دادن یک ماگ با طراحی بسیار زیبا است.

می توانید این ماگ را خودتان در منزل طراحی کنید که میدانید با سلیقه دوستان یکسان است و اگر خودتان زمان کافی برای این کار ندارید، با فرستادن طرح دلخواهتان به متخصصان ما در گیفت فلو در زمانی کوتاه بهترین ماگ را برای دوستتان فراهم کنید. این کادوی خاص یک فایده بسیار خوبی دارد و آن هم اینکه دوست شما یک لیوان مخصوص به خود دارد و مجبور نیست که لیوان های اداره و یا شرکت استفاده کند. زیرا که امکان دارد کسی که قبل از او از این لیوان ها استفاده کرده بیمار بوده و موب انتقال بیماری شود.

چاپ روی ماگ

نقل مکان

حتما برای خود شما نیز پیش آمده که هنگامی که میخواهید از خانه ای به خانه ای دیگر نقل مکان کنید یک سری از  وسایل تزئینی یا غیر تزئینی خود را دور میریزید و جایی برای وسایل جدید باز می شود. دوستان و اطرافیان شما نیز از این قائده مستثنی نیستند در این حالت ها چند راه حل پیش رو دارید یکی از راه ها این است که با خرید گل به همراه یک گلدان کریستال که با رنگ ویترای طراحی شده است را برای دیدن خانه جدیدش به او هدیه کنید که در این صورت حتی میتوانید سفارش گل را به صورت اینترنتی انجام دهید مطمئن باشید که برایش خوشایند است و رضایتمندی را در چهره اش خواهید دید. یکی دیگر از روش ها این است که یکی از عکس هایی که میدانید به آن علاقه دارد را به صورت لیزر روی کریستال در مدل های مختلف برایش ببرید. این مورد یکی از خاص ترین و شیک ترین هدایایی است که یک نفر میتواند دریافت کند.

لیزر چهره داخل کریستال

 

بی بهانه ورزشی

اگر دوستتان به تازگی می خواهد ورزش را شروع کند میتوانید برای تشویق به ادامه راه برایش یک کتونی با یک طراحی نقاشی شده که به سلیقه او نزدیک است را تهیه کنید . این ایده بسیار جالب و جدید میتواند هیجان زیادی در هدیه گیرنده ایجاد کند و انگیزه او را در ادامه این راه بیشتر کند. تاثیر مثبت دیگر این کار این است که دوست شما متوجه می شود که این کاری که شروع کرده، راه درستی است و به ادامه آن ترقیب می شود

طراحی روی کفش

ابراز همدردی

اگر کسی را میشناسید که حیوان خانگی دارد و به هر دلیلی آن را از دست داده است میدانید که از دست دادنشان چقدر میتواند ناراحت کننده باشد و جای خالیشان چقدر احساس میشود. در کنار غم از دست دادن، فقدان یک همراه همیشگی بیشتر از هر چیزی آزار دهنده است. در این صورت می توانید با خرید گل به همراه یک تابلو نقاشی از تصویر دوستان در کنار حیوان خانگی از دست رفته اش او را شاد کنید. با این کار ابراز همدردی کرده باشید و اگر میتوانید کنارشان بمانید و تنهایشان نگذارید تا این فقدان را کمتر احساس کنند. به این صورت محبت و توجه خودتان را نشان می دهید و به دوستتان می فهمانید که ناراحتیش را درک می کنید.

طراحی چهره سبک رنگ روغن

خرید کادوی خاص بی بهانه را به دیگران هم انتقال دهید

زمانی که میخواهید یک روشی را به دیگران انتقال دهید اول باید خودتان شروع کننده آن راه و روش باشید. تحقیقات نشان داده که احتمال اینکه آدمها به دیگران کمک کنند وقتی ببینند آدمهای دیگر هم  در حال انجام همان کار هستند بیشتر است. برای خرید هدیه خاص حتما دنبال یک بهانه خاص نباشید . بی بهانه هدیه بدهید تا لذت و حس رضایتمندی را در چشمان عزیزان تان ببینید. برای شروع میتوانید یک گلدان با طراحی ویترای خریداری و به عنوان یک هدیه خاص به دوستان و اطرافیانتان بدهید. این کار اینقدر زیبا است و اثرات مثبت به همراه دارد که دیگران را نیز تشویق به این کار می شوند .

 

با توجه به موارد بالا درمی یابید که هدیه بی بهانه کار زیاد سختی هم نیست و با کار های کوچک هم میتوانیم دوستان و اطرافیان مان را شاد و سورپرایز کنیم. 

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.