بهترین هدیه برای روز مادر و روز زن

انتخاب بهترین هدیه روز مادر و روز زن 

خرید کادو خاص از دیرباز یک امر بسیار لذت بخش و تقریبا ذاتی است که خداوند در وجود ما انسان ها نهادینه کرده است. گاهی در مناسبت های خاص و گاهی بی بهانه. اما چیزی که از اهمیت بالایی برخوردار است این موضوع است که بتوانیم با این کار عزیزانمان را خوشحال کنیم و به آنها بفهمانیم که حضور آنها در زندگیمان چقدر مهم و ضروری است. در این میان یکی از مهمترین و جذاب ترین مناسبت هایی که هر ساله مورد توجه عموم قرار دارد روز مادر است. تقریبا اکثر افراد شوق آن را دارند تا بهترین و خاصترین کادو ها را به مادران و یا همسران خود هدیه کنند تا لحظاتی لبخند حاکی از رضایت آنها را بر لب هایشان ببینند. اما موضوعی که همیشه درگیر آن هستیم و نگرانی هایی در مورد آن داریم آن است که هدیه خاص مناسب برای مادران چیست؟ همیشه دوست داریم که بهترین خرید هدیه خاص را برای این روز خاص انجام دهیم. با اینکه میدانیم با گران ترین و با ارزش ترین هدیه ها نیز نمی توان زحمات بی دریغ این فرشته های خداوند بر روی زمین را جبران کرد اما حداقل میتوانیم به آنها یاد آور باشیم که قدر وجود با ارزش آنها را در زندگی مان میدانیم و هر ساله به دنبال یک کادو خاص و متفاوت از سال های قبل هستیم.

و اما خبر خوب برای آن دسته افرادی همیشه به دنبال خرید کادوی خاص در این چنین مناسبت هایی هستند این است که هنرمندان ما در گیفت فلو هدایا و کادو هایی بسیار متفاوت و با قیمت های مناسب و زیبایی چشمگیر طراحی و ساخته اند که مطمئنا مطابق سلیقه بسیاری شما خواهد بود . هنرمندان ما سعی داشته اند تا با مواد اولیه با کیفیت بالا بهترین و زیباترین محصولات را که اکثریت آنها دست ساز هستند را ارائه دهند. همانطور که میدانید محصولاتی که دست ساز هستند ارزش بسیار بالایی دارند و اثرگذاری آنها روی هدیه گیرنده بسیار بیشتر از یک هدیه پیش ساخته و ماشینی است. مزیتی که این کادو ها دارند این است که شما میتوانید به شکل دلخواه و سلیقه خودتان هدیه خود را سفارش داده و دریافت کنید .

در این قسمت به معرفی برخی از این هدایا پرداخته ایم تا شما را در این راه راهنمایی و یاری کنیم با ما همراه باشید.

تابلو نقاشی

تابلو های نقاشی از زمان های قدیم یکی از هنر های زیبا و قابل تحسین بوده و هست. یک تابلو نقاشی با یک مضمون معنادار توانایی آن را دارد تا چهره منزل شما را به صورت کلی تغییر دهد و زیبایی چشمگیری را به اتاق های شما هدیه کند. شما میتوانید با توجه به سلایق و علاقه مندی های مادر و یا همسرتان یکی از تابلو های موجود در سایت را انتخاب و به عزیزانتان هدیه کنید.

تابلو نقاشی آبرنگی

دسته گل با گلدان

گل از روزگاران قدیم نشانه محبت بین افراد بوده و در دنیای امروز نیز خرید گل به نوعی نشان دهنده عشق و محبت است. در نتیجه چه بهتر که برای ابزار احساسات از بهترین راه استفاده کنید و با سفارش گل حتی به صورت اینترنتی هیجان هدیه دادن را بیشتر کنید. دسته گل های زیبا با گل ها و رنگ های متفاوت میتواند به عنوان یک یک کادو خاص بیشترین تاثیر را در کادو گیرند داشته باشد. همین دسته گل اگر به همراه یک گلدان با طراحی زیبا باشد تاثیر آن را دو چندان می کند سایت گیفت فلو این امکان را برای شما فراهم آورده که حتی طرح این گلدان ها را خود انتخاب کرده، برای ما ارسال کنید. معمولا این طراحی های روی گلدان های سفالی و کریستال و با رنگ ویترای انجام میگیرد که با توجه به سلایق مختلف میتواند براق و یا مات باشد.

سفارش رز هلندی قرمز صورتی

عروسک های دست ساز

عروسک های دست ساز بیشتر برای هدیه به همسر های جوان مناسب است. این عروس ها به شکل ظاهری افراددوخته می شوند و این امر آن را خاص تر از بقیه عروسک ها می کند. با ارسال یک عکس دلخواه از همسرتان عروکسی با سلیقه خودتان یک هدیه خاص را به همسران تقدیم کنید.

مجسمه خمیری چهره مدل عروسک روسی

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.