فرمولی برای خرید کادو خاص

بهترین پیشنهاد برای خرید کادو خاص

یکی از کار های جالب که برای همه افراد جذابت دارد خرید کادو برای کسی است که مهمترین نقش رادر زندگی آنها ایفا میکند. لذتی که دادن و یا گرفتن هدیه برای انسان به ارمغان می آورد حس آرامش و امنیت است. اینکه بدانیم در روند زندگی شخصی مهم هستیم و وجودمان اهمیت دارد. کادو دادن یک مهارت انتسابی نیست که کسی یا آن را بلد باشد و یا نباشد؛ پس می توانید دادن کادوهای فوق العاده را یاد بگیرید. خرید کادوی خاص و هدیه دادن برای بسیاری از مردم کار دلهره آوری است، اما با چند تکنیک و کمی تلاش، نه تنها کادوی شما را با آغوش باز قبول می کنند بلکه برایشان بسیار ارزشمند خواهد بود. گاهی این کار اگر با قافلگیری همراه باشد. بسیار زیباتر و بیاد ماندتی تر خواهد شد و حتی تا سالها در ذهن ها باقی خواهد ماند.

پیشنهاد خرید کادو خاص

فرمولی برای خرید بهترین کادو

آن چه در اینجا به آن فرمول می گوییم به معنی واقعی کلمه، یک فرمول نیست. چون در مورد تحت تاثیر گذاشتن احساسات افراد صحبت می کنیم، پس قطعا این موضوع بسیار پیچیده تر از یک فرمول خواهد بود. زیرا که فرمول جنبه عمومی دارد ولی هر کسی سلایق منحصر به فرد خود را دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، تاکتیک ها و رفتار هایی وجود دارند که می توانند شما را به یک کادو دهنده فراتر از معمولی، یعنی عالی، تبدیل کنند. چیزی که اهمیت زیادی دارد این است که، برای نتیجه گرفتن در مورد خرید یک کادوی خوب، شما نیز باید تلاش فراوانی به خرج دهید. اگر از آن دسته هستید که خرید کادو برایتان یک معضل است، وقت بیشتری برای خرید کادوی خاص و مناسب بگذارید و یا اینکه میتوانید از توصیه های مشاوران ما در این زمینه بهره ببرید.

 

چگونه یک کادوی خاص تهیه کنیم؟

اولین اینکه باید روز مناسبت کادو مهم است مثلا هدیه روز تولد و یا هدیه سالگرد ازدواج و یا هر مناسبت دیگری که برایتان بسیار هائز اهمیت است در هنگام خرید کادوی خاص باید هدف خود را مشخص کنید. بعد از خرید و هدیه دادن یک کادوی خوب، انتظار مورد استقبال قرار گرفتن و قدردانی گیرنده آن را داریم. فرد کادو گیرنده باید بداند که شما در مورد کادو فکر کرده اید، تمام جوانب را در نظر گرفته اید، و کادویی که برای او مناسب است را انتخاب و خریداری کرده اید.

 

دقت زیادی بخرج دهید

مهم ترین موضوع در انتخاب کادو دقت در هنگام خرید است، مثلا اگر قصد خرید گل را دارید دقت داشته باشید که رنگ گلها را رنگ مورد علاقه طرف مقابلتان را انتخاب کنبد. و یا رنگ های متنوع را در لیست خرید قرار دهید. در اصل دقت کردن یعنی حواستان به افرادی که ممکن است در آینده برای آن ها کادو بخرید باشد، و در تعاملات خود با آن ها، به دنبال ایده های مناسب برای کادوهایشان باشید. توجه کنید آن ها چه کالاهایی را می پسندند، دوست دارند یا در فکر عوض کردن چه چیز هایی هستند؛ اما تا کنون به هر دلیلی فرصت این کار را پیدا نکرده اند. مشاهده ی دقیق رفتار اطرافیان باعث می شود تا حداقل، دید بهتری نسبت به علایق و سلیقه ی آن ها پیدا کنید. اگر به خاطر سپردن این ایده ها تا زمان خرید کادو برایتان دشوار است، یک فایل در موبایل یا کامپیوتر خود باز کنید و هرگاه ایده ای به ذهنتان رسید، آن را در آنجا یادداشت کنید. درباره آن ایده ها در اینترنت سرچ کنید این کار ایده های بیشتری به ذهن شما میرساند. گاهی یک خرید آنلاین بهترین گزینه میتواند باشد برای کسانی که محدودیت زمانی دارند. برای مثال برای خرید گل میتوانید سفارش گل را آنلاین ثبت و خریداری کنید.

دقت در انتخاب خرید کادو خاص

 

سوال پرسیدن ترس ندارد

در بیشتر مواقع دادن هدیه ای سوپرایزی، که هدیه گیرنده از آن بی خبر است، ارزش شخص هدیه دهنده را بالا می برد، گاهی اوقات هم، خریدن هدیه ای که هدیه گیرنده نیار به آن دارد ، بسیار مهم تر است. ممکن است علی رغم دقت های شما، ایده ی مناسب در زمانی که به آن نیاز دارید به ذهنتان نرسد. پرس و جو از اطرافیان شخص هدیه گیرنده که او را به خوبی می شناسند، گزینه خوبی است و یا حتی از خود او، نظر خواهی کنید. همه چیز بستگی به توانایی و زمانی که برای این موضوع صرف می کنید دارد.

 

خرید کادو زودتر از موعد

سنجیدن شرایط در این مورد دخیل است. گاهی در یک جستجوی اینترنتی به یک پیشنهاد خرید کادو خاص برخورد میکنید اما تا روز تولد و یا سالگرد ازدواج زمان زیادی باقی مانده . گاهی این پیشنهاد اینقدر جذاب است که ارزش خرید کادو سالگرد ازدواج را برایتان لذت بخش تر میکند و نگرانی در باره کمبودهای احتمhی را از بین میبرد. البته یک نوع از زودتر خریدن کادو هست که نباید انجام دهید: خریدن یک کادو به منظور آن که ممکن است یک روز برای کسی لازم شود. یک کادو باید خیلی عمومی یا جذاب باشد تا بتوان آن را به این منظور خریداری کرد. بعلاوه احتمال کمی وجود دارد که شخص دریافت کننده کادو احساس کند که برای آن کادو وقت گذاشته اید و به آن فکر کرده اید.

 

از خرید کادو های کلیشه ای، غیر واقعی، یا معنی دار خود داری کنید

قبول کنید؛ رز قرمز و خرس عروسکی کادو های کلیشه ای روز ولنتاین هستند. ذهنیتی که این مدل کادو ها ایجاد می کنند این است که شما یک فرد تقلید کننده یا تنبل هستید. پس بهتر است این قبیل کارها را انجام ندهید، مگر آن که این امکان را داشته باشید که هدیه خود را برای فرد مورد نظرتان شخصی سازی کنید. اگر همسرتان عاشق گل است برای خرید گل به گل فروشی مراجعه کنید و یا حتی میتوانید خرید آنلاین گل و گلدان را از سایت های فروش گل انجام دهید. مورد اشتباه دیگر، سپردن خرید کادو به شخصی دیگر است. شاید شما در محل کار خود شخص مهمی باشید، اما مسئولیت خرید کادو یا دیگر کارهای مهم را به منشی یا کارمند خود نسپارید. به رفتار اطرافیان دقت کنید، ایده پردازی کنید و از منشی یا کارمند خود، فقط برای انجام امور هماهنگی یا دریافت کادو کمک بگیرید. بهترین پیشنهاد خرید کادو تولد برای همسر را میتوانید در سایت گیفت فلو دریافت کنید. یک هدیه شیک و خاص میتواند تاثیر زیادی در گرم کردن رابطه شما داشته باشد.

 

از خرید کادو تکراری بپرهیزید

وقتی یک هدیه مورد پسند شخصی قرار می گیرد، وسوسه می شویم تا باز هم آن را بخریم. کادو های تکراری خیلی سریع قابل پیشبینی و کسل کننده می شوند؛ خرید هدیه خاص همیشه قابل تحسین است و شادی بیشتری را در پی دارد. در این مورد نیز سایت فروشگاهی گیفت فلو کمک زیادی به شما برای انتخاب بهترین کادو میکند. اگر برایتان مهم است که یک سورپراز واقعی و به یادماندنی برای همسرتان داشته باشید حتما از پیشنهادات ما دیدن فرمائید.

مگر آن که خرید آن کادوی تکراری، یک قرار از پیش تعیین شده با شخص کادو گیرنده بوده و او هم آن را دوست داشته باشد (مثلا خرید یک شاخه گل رز در اول هر هفته). خرید کادوی تکراری ممکن است شما را در نگاه هدیه گیرنده، فردی تنبل یا خودخواه جلوه دهد. پس سعی کنید ایده های قدیمی را ترکیب کرده و یا یک ایده ی کاملا جدید پیدا کنید.

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.