بهترین پیشنهاد خرید هدیه سالگرد ازدواج

بهترین پیشنهاد برای سالگرد ازدواج

شاید تصور عموم جامعه بر این باشد که معنی گرفتن جشن این است که باید پول زیادی را خرج کرد و یا هدایای زیاد با قیمت های بالا خریداری کرد و یا ….. اما واقعیت این است گه میتوانید با هرینه ای کمتر هم یک جشن شیک و ارزشمند را به همسرتان تقدیم کنید. با خرید گل کنار گلدان روی میز شام میتوان این کار را انجام دهید تا جشنی به یاد ماندنی داشته باشید این در صورتی است که از خلاقیت خود استفاده کنید.

 

بهترین پیشنهاد خرید هدیه سالگرد ازدواج

 

بهتر است که کمی قبل از این تاریخ مهم زندگیتان برای این جشن و شب زیبا برنامه ریزی داشته باشید تا بتوانید سالگرد ازدواجتان را بسیار متفاوت تر از سالهای قبل برگزار کنید. در این مقاله سعی کردیم تا نکاتی را برای برگزاری بهتر این جشن به شما یادآوری کنیم.

 

خرید کادو خاص

برای اینکه بتوانید یک خرید کادو خاص انجام دهید به کمی زمان نیاز دارید و این تصمیم را باید چند مدت قبل بگیرید . نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید آن است که حواستان به علاقه مندی ها و احتیاجات همسرتان باشد. این کار دو منفعت برای شما دارد یکی اینکه کادویی مناسب خریداری میکنید و یکی اینکه همسرتان از اینکه به رفتارش توجه داشته اید متجعب و هیجان زده خواهد شد. اگر چیز خاصی است که همسرتان علاقه دارد آن را داشته باشد اما به هر دلیلی نتوانسته آن را تهیه کند شما میتوانید آن راه به عنوان هدیه سالگرد ازدواج به او تقدیم کنید.

اگر چیزی نیاز نداشت یک هدیه خاص و رمانتیک میتواند او را از یکنواختی برهاند. امروزه بخاطر مشغله های کاری و زندگی گاهی هر چقدر هم فکر کنید شاید نتوانید گزینه مناسبی را انتخاب کنید. مشاوران ما در سایت گیفت فلو میتوانند در این مسیر کمک بزرگی برای شما باشند. با ما در تماس باشید.

نکته دیگر نحوه تقدیم کردن کادو سالگرد ازدواج است که اگر بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید چه بسا که از خود هدیه برایش ارزشمند تر باشد. میتوانید این کار را با پست کردن هدیه به محل کار، یا هماهنگ کردن با دوستان برای یک سورپرایز کردن همسرتان در یک محیط عمومی انجام دهید تا برایش جالب تر و هیجان انگیز تر باشد.

 

یادآوری خاطرات با یک قاب عکس

پیدا کردن یک عکس از دوران کودکی همسرتان و نقاشی آن در شکل های مختلف مانند نقاشی چهره رئال، نقاشی چهره فانتزی ، نقاشی چهره مدرن و یا طراحی چهره دیجیتال میتواند بهترین پیشنهاد هدیه سالگرد ازدواج باشد. زنده کردن خاطرات کودکی حس بسیار خوبی است که همه ما تجربه آن را داشته ایم و باعث میشود برای دقایقی به گذشته رفته و دغدغه های روزانه را به فراموشی بسپاریم.

 

طراحی چهره دیجیتال

 

سفارش گل مورد علاقه همسرتان

تمامی زوج هایی که حتی برای یک سال در کنار هم هستند توانایی تشخیص سلیقه همدیگر را در مورد گل مورد علاقه همسرشان را دارند. سفارش گل مورد علاقه همسرتان به همراه گلدانی از جنس بلور و یا سرامیک که با طرحی زیبا همراه باشد میتواند گزینه خوبی برای انتخاب شما باشد. حتی اگر از زمان کافی برخوردار باشید میتوانید طرح آن را نیز خودتان با توجه به علاقمندی های همسرتان انتخاب کنید. خرید کادوی خاص و شیک همیشه شامل هزینه های سنگین نیست.

 

بهترین پیشنهاد خرید هدیه سالگرد ازدواج

 

تماشای یک فیلمی عاشقانه و رمانتیک

میتوانید برای پر کردن زمان شب سالگرد ازدواج از قبل فیلمی تهیه کنید. یک فیلم رمانتیک و عاشقانه توانایی این را دارد که این شب را زیبا تر کند و کمی از استرس های روزانه شما را بکاهد.

 

به بازی های کودکانه بپردازید

کمی هیجان کودکانه به مراسم سالگرد ازدواجتان بدهید و بازی های کودکانه انجام دهید . حتما لازم نیست بازی هایتان پر تحرک باشد شما می توانید نام بازی های مد نظر و ساده خود را در برگه های کوچک بنویسید و درون یک شیشه بیاندازید و سپس با انجام قرعه کشی یک بازی انتخاب کنید.

 

یک شام عاشقانه برای یک جشن دونفره

تحقیقات نشان داده که بهترین جشن سالگرد ازدواج جشنی است که دو نفره برگزار شود. یک جشن کوچک اما رمانتیک دو نفره بسیار به یاد ماندنی تر از جشنهای بزرگ با بریز و بپاش های فراوان است .

 

لیرز چهره بر روی کریسال

یکی از خاص ترین و شیک ترین هدیه های سالگرد ازدواج این است که یکی از عکس های مورد علاقه همسرتان را انتخاب کنید این عکس میتواند عکس تکی خودش و یا یک عکس دونفره در فضایی رمانتیک باشد. بعد از انتخاب عکس نوبت به لیزر آن بر روی یک کریسال است. خرید هدیه خاص همیشه طلا و جواهرات نیست. یکی از بهترین پیشنهاد خرید هدیه شیک و خاص میتواند همین طراحی لیزر روی کریستال به همراه دسته گلی زیبا باشد .

 

لیزر چهره کریستال

 

دوباره خاطره سازی کنید

در هنگامی که میخواهید برای سالگرد ازدواجتان جشن کمی بزرگتر داشته باشید و تعدای مهمان دعوت کنید باید چند نکته را رعایت کنید. یکی اینکه در دعوت کردن مهمان ها دقت کنید تا حد ممکن از دعوت کردن کسانی که با آن ها رودربایستی دارید و حضورشان شما را معذب می کند خودداری کنید چون شما باید در این جشن راحت و خوشحال باشید. برگزار کردن جشن در خانه و دعوت از دوستان صمیمی این جشن را برایتان زیبا تر میکند. نکته دیگر اینکه میتوانید برای این جشن یک کیک اختصاصی خریداری کنید. این کیک میتواند در طرح و اندازه دلخواه شما تهیه شود و حتی یک عکس زیبا را نیز برایش در نظر داشته باشید.

 

سفری کوتاه اما به یادماندنی

سالگرد ازدواج همیشه نباید حتما در قالب جشن باشد. یک سفر کوتاه به مکان هایی که برای روز های آشنایی تان در نظر گرفته بودید توانایی این را دارد که چند روزی همان حس و حال رومانتیک روزهای آشنایی و اول زندگی مشترک را برایتان زنده کند و یا مکان های تفریحی که تابحال از آنها دیدن نکرده اید گزینه بسیار عالی برایتان است.

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.