خرید انواع ماگ به عنوان یک کادوی خاص

تعریف انواع ماگ و کاربرد های آن

نوشیدن آب به دلیل انرژی نهفته در آن از زمانهای بسیار دور، دارای اهمیت فراوانی بوده است. به همین خاطر انواع ظروف مختلفی برای این امر ساخته می شد که زیبایی و نوع جنس به کار رفته در این ظروف بسیار مهم تلقی می شد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در عرضه ظروف، لیوان های سرامیکی به وجود آمد که به نام ماگ معروف شدند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید در زمان های قدیم نیز از ماگ استفاده می شده اما نه به شکل امروزی و با گستردگی دنیای امروز، بلکه به دلیل گران قیمت بودن فقط در جشن ها و مهمانی های بزرگ و شاهانه مورد استفاده قرار میگرفته و افراد عادی قادر به خرید آنها نبوده اند البته جالب است که بدانید در آن زمان ها جنس این ماگ ها از چوب ، استخوان و گل بوده اما امروزه بیشتر ماگ ها از جنس سفال با روکش های مختلف مانند سرامیک ، abs و… است که اغلب برای نوشیدن آب، قهوه و چای مورد استفاده قرار میگیرد.

این ماگ ها معمولا در اندازه های مختلف تولید میشوند و به همین دلیل مورد پسند اقشار مختلف قرار می گیرند. ولی به طور معمول حدود ۳۵۰ میلی لیتر حجم دارند که این حجم ۲ برابر حجم یک لیوان چای خوری معمولی است. لیوان های سرامیکی به دلیل شیک بودن ، هم به عنوان وسیله دکوری که از روی میز گرفته تا داخل دکورهای شیشه ای قرار میدهند و در زمان نیاز از آن استفاده میکنند. در کل ماگ به عنوان یک وسیله شخصی محسوب می شود و کاربرد های روزانه مانند نوشیدن آب یا نوشیدنی های گرم است.

برای زیباتر شدن و یا خاص شدن ماگ ها تکنیک های زیادی مانند چاپ و ساخت مجسمه های خمیری به کار می رود که هر کدام انواع مختلفی دارند که در این مقاله به آنها پرداخته ایم. 

 

چاپ روی ماگ

تکنیک هایی که برای چاپ روی ماگ استفاده میشود عبارتند از : چاپ سیلک ، چاپ حرارتی ، چاپ یخی کوره ای ، عکس برگردان ، تامپو و… ، این موارد باعث شده بتوان لیوان هایی با طرح های جذاب و دوست داشتنی و زینتی مثل تصاویر ، لوگو ، نوشته ها و… تولید و عرضه شود. به دلیل ساده بودن این روش و سرعت بالا در انجام آن امروزه بیشتر ادارجات و یا شرکت ها برای تبلیغ برند خود ، لوگو های خود را با تعداد بالا روی ماگ چاپ کرده و به عنوان یک هدیه خاص کوچک به مشتریان خود بدهند. یکی دیگر از کاربرد های این نوع ماگ ها این است که به دلیل اینکه از روی کل لیوان میتوان استفاده کرد عکس ها و تصاویر مختلفی را به دلخواه روی آن حک می شود در نتیجه از این ماگ ها میتوان به عنوان یک کادو خاص در مناسبت های مختلف استفاده کرد. افرادی که همیشه به دنبال خرید کادو خاص هستند این ماگ های چاپی می تواند گزینه مناسبی باشد.

چاپ روی ماگ

مجسمه خمیری روی ماگ

یکی دیگر از تکنیک هایی که برای زیبایی ماگ به تازگی به بازار آمده و مورد استقبال قرار گرفته است ساخت مجسمه های خمیری روی ماگ است که طرفداران بسیار زیادی دارد این مجسمه ها با خمیر فیمو ساخته می شوند این مجسمه ها نیز به دو صورت طراحی می شوند. مدل فانتزی یا عروسک روسی که بیشتر روی جزئیات لباس کار می شود که این مدل کمی آسان تر است و مدل دیگر با جزئیات صورت افراد است. هر دوی این مدل ها جذابیت های خاص خودشان را دارند و پیشنهاد ما به افرادی که به دنبال خرید هدیه خاص برای مراسم های خاص هستند این است که یک تصویر از معشوقه خود انتخاب کنند و یکی از این دو مدل ماگ را به عنوان هدیه تولد و یا کادو سالگرد ازدواج به آنها تقدیم کنند. این هدیه به دو دلیل میتواند بسیار چشمگیر برای دوستانتان باشد اول اینکه این نوع ماگ جدید ترین طرحی است که به بازار آمده و دوم اینکه مجسمه آن اختصاصی از چهره و مدل لباس شخص ساخته می شود و جذابیت بالایی دارد.

مجسمه خمیری چهره روی ماگ

 

هر داستان عاشقانه، خاص، زیبا و منحصر به فرد است، گروه گیفت فلو در کنار شماست تا این داستان زیبا را به واقعیت تبدیل کند.

 

حس خوب هدیه دادن به عزیزان خود را با ما تجربه کنید. اعضای گروه گیفت فلو دور هم جمع شده اند تا با ارایه ی بهترین و خاص ترین دسته گل ها و هدیه ها متناسب با سلیقه ی شما، حس شادی و لبخند را بر لب های شما عزیزان بیاورند.

 

جهت ثبت سفارش به صفحه اصلی گیفت فلو مراجعه و محصولات مورد نظر خود را انتخاب کنید.